Jak reklamować firmę budowlaną

Jak reklamować firmę budowlaną

3 października 2018 1 By Redakcja

Branża budowlana przeżywa obecnie rozkwit. Dobre ekipy mają zarezerwowane terminy na roboty na rok do przodu. Rzetelni wykonawcy są polecani przez swoich klientów, ale nie tylko. Coraz częściej firmy remontowe i budowlane sięgają po różne środki reklamy. Bardzo dużą popularnością wśród odbiorców cieszą się zwłaszcza filmy nagrywane podczas budowy.

Internetowe możliwości

W dobie Internetu reklama firmy budowlanej nie jest trudna. Można w ramach swoich prac tworzyć galerie z wykonanymi projektami. Dzięki temu klienci mogą podglądnąć jak wygląda nasza praca. Dużo możliwości daje taki popularny portal jak Facebook czy YouTube, ale też i nie bez znaczenia jest strona internetowa.

Dom za 150 tysięcy?

To nic innego jak tytuł jednego z najbardziej znanych kanałów na YouTube o budowie domu, remontach i wykończeniu wnętrz. Filmy nagrywane są przez Łukasza Budowlańca, który krok po kroku pokazuje poszczególne etapy budowy oraz wykończenia domu. Od fundamentu po dach, dowiemy się z jego kanału jak wykonać swoje m4. Dzięki swoim filmom ma wielu fanów, a także zleceń.

Blog budowlańca

Ciężko jest opisywać to co się robiło na budowie, o wiele lepszą formą przekazu są galerie czy filmy. Szukając inspiracji warto zainteresować się tymi stronami gdzie widać ciekawe rozwiązania marketingowe. Jest to dobry sposób na podniesienie rangi w oczach klientów. Przykładowo, firma wykończeniowa może pokazywać na stronie wykonane realizacje.

Blog i YouTube w połączeniu

Kolejnym ciekawym kanałem na YouTube jest Zbuduj sam dom. Należy do sklepu ze sprzętem budowlanym, na którego konto pracuje też blog poruszający tematykę budowy domu we własnym zakresie. Jest to całkiem ciekawy sposób reklamy wykorzystujący dobrze kanały do rozpowszechniania informacji o firmie. Całkiem fajnie pokazuje realizacje na filmikach i dokładnie tłumaczy co i dlaczego należy wykonać.

Jak pokazać firmę budowlaną od najlepszej strony

Internet daje bardzo duże możliwości pokazania swojej firmy od jak najlepszej strony. Jednak nic nam nie da jeśli nie będziemy wykonywać pracy estetycznie i rzetelnie. Pracując na opinię, chwalmy się na Facebooku czy YouTube, stronie internetowej swoimi projektami. W ten sposób pokazując swoje prace nie musimy się martwić o konkurencje, czy posądzenie o fuszerkę.

Rynek usługowy jest obecnie w fazie popytu. Firmy świadczące usługi budowlane na dobrym poziomie nie musza się martwić o zlecenia. Natomiast wchodząc dopiero na rynek budowlany należy wyrobić sobie dobrą renomę, nie tylko dbając o jakość wykonania pracy, ale też o odpowiednią reklamę. A najlepiej robić to wzorując się na tych co osiągnęli sukces.

Artykuł powstał dzięki Agencji Reklamowej z Rzeszowa – Bird Code.